Fringe ha attualmente un voto medio di 8.2 su 10 basato sulla valutazione di 1102 utenti sulla nostra piattaforma.

Aggiungi una recensione
everstoned77
Thomas Mikkelsen
ha valutato 10

As good as it gets, absolutely BRILIANT & John Noble should've won an Oscar for his role, man did he make me laugh & tear up so many times, I have watched the show several times & will NEVER get tired of it, the shows is a masterp...

2 anni fa
anne-kathrinemller
Anne-Kathrine
ha valutato 8

I loved it! Couldn’t stop watching.I was very confused when it came to different episodes and didn’t know how we got there, but I still stayed. Walter is definitely my favorite character. He’s funny, clever and when he gets sad I honestly got sad....

3 anni fa
olly1
mathias225
Mathias Gammelby
ha valutato 10

Genius series! The new age X-files, but better, thanks Walter ;)

4 anni fa
johnelvesjo-429069
johnelvesjo-429
ha valutato 5

Script written by a cartoon maker. Not even trying to make it credible.

3 anni fa
anitaedlund
Anita Edlund
ha valutato 10

Sjukt bra serie. En av de bästa.

2 anni fa
erik491
Erik Peurell
ha valutato 10

Lyckas med konststycket att utvecklas för varje säsong och inte fastna i gamla hjulspår, och utan att förlora sig i underligheter i denna serie om parallella universa.

3 anni fa
helmersher
Helmersher
ha valutato 7

Spennende Sci fi serie, de første sesongene er bedre

3 anni fa
malene1976
Malene
ha valutato 9

Hvis man godt kan lide sci-fi er den her serie et godt sted at starte. Den er ikke helt ny men den er rigtig fængende så fed serie!!

2 anni fa
swedienne
Hilda
ha valutato 9

Otroligt bra sci-fi-serie som gärna fått fortsätta några säsonger till.

2 anni fa
mats223
Mats Wiklund
ha valutato 9

Fängslande sci-fi serie med avstamp i övernaturliga fenomen som förklaras med udda vetenskap. Flera mycket bra skådespelarprestationer, som även tillför en del humor. Bra manus som utvecklas gradvis på ett sammanhängande sätt.

3 anni fa
omarjimenez1
Omar Jimenez
ha valutato 10

Dos mundos paralelos y supervillanos me encantó la seri

3 anni fa
palas1
Palas
ha valutato 10

Amo a Olivia Dunham, es lo mas

3 anni fa
chiefcommander
kontakt1
ha valutato 9

Awesome , one of my favorite sci-fi shows !

11 mesi fa
placeto
placeto
ha valutato 9

Absolut en favorit. Även efter att ha sett den en tredje gång:)

2 anni fa
vini.83
Vins_Italí41
ha valutato 8

Sèrie de ciència-ficció complexa, original i amb uns actors brutals. Molt recomanable en totes les temporades.

1 anno fa